23. okt. 2011

Skattejakt

I helgen har vi hjulpet svigerfar sin familie med å tømme ett dødsbo i Lillesand. Vi prøvde å ha så lave forventninger som mulig for å ikke bli skuffet, men gjett om vi fant mange skatter! To fulle biler og en full tilhenger ble med hjem. Noe har alt i dag havnet hos min kjære loppesøster fra huset i svingen, noe har blitt med hjem og noe er lagret hos mine foreldre til vi får vasket, pusset og malt litt.

Her er noen smakebiter på hva som ble med oss hjemover.






Her kommer det nok masse innlegg fremover, for mye mer ble med oss hjem. Noen før og etter bilder kommer også med tiden. Så her er det bare å følge med!





4 kommentarer:

  1. Og jeg er super takknemlig og ikke minst veldig fornøyd :-D
    Gleder meg til å se mer på alle skattene både deres og mine!!!

    Klem søs

    SvarSlett
  2. Jeg er så misunnelig at det nesten ryker av meg.

    SvarSlett
  3. ojojoj her var det masse fint! *♥*

    SvarSlett
  4. Kommer hoppende fra søsteren din, og liker det jeg ser her også!

    Flott hest!! WOW!

    Kommer og ser på mer skatter senere. :-)

    ~elin~

    SvarSlett