25. sep. 2010

For en dag! Phu!
Startet med å stå opp tidlig (08.30), noe jeg veldig skjelden gjør på en lørdag. Men var veldig bestemt på at jeg skulle være tidlig ute på strømsømarkedet (lokalt miniloppis).
Jeg er ganske ny i loppe gamet og håpet vel på at jeg skulle finne noe snadder vis jeg bare kom før alt ble revet bort. Ble VELDIG skuffet, men mye mulig det bare er jeg som ikke har talent for å finne gull blant gråstein.




Hadde også tenkt meg på bondens marked i dag, men søsteren min ringte og lurte på om jeg ville være med henne, mamma og min skjønne nevø på en åpen gård på Holmsbu. Der var det utsalg av lopper, håndarbeid, bakeri og små gårdsdyr vi fikk mate. Kjempe koselig!




Når vi kom hjem til meg litt senere hadde min snille pappa allerede dukket opp og startet arbeidet med rekkverket. Så da fikk han lov til å fortsette med det, mens vi andre koste oss inne i varmen ;-)




Nå har alle gjestene reist og jeg har ryddet bort etter middagen. Nå skal det slappes av mens jeg venter på at Herr S skal komme hjem. Håper han kjøper med lørdagsgodt til meg! Det er liksom det eneste som mangler nå.

Ha en fin lørdag!


 





1 kommentar:

  1. Takk for en fin dag :-D
    Madsen storkoste seg han, selv om feberen plutselig kicket inn!
    Hjalp litt å komme hjem, få en paracet og litt mer godis og se barne-tv ;-)

    Klem

    SvarSlett