6. feb. 2012

"Ny" hylle

Når vi tømte ett hus i Lillesand i høst, rotet vi også rundt i råkjelleren. Der fant vi noen kule metallkurver/ melkekasser (er ikke sikker på hva de er blitt brukt til). Dessverre var en av de veldig rusten og knekt, men to var hele så de fikk bli med hjem. Den ene av de to er ganske så stor, og jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal bruke den til. Den ligger akkurat nå under en meter snø, så den idémyldringen kan vente til våren.

Den andre derimot visste jeg med en gang at jeg ville bruke som hylle, men siden det har vært litt frem og tilbake med hvor den skulle henge, kom den ikke opp før i januar. Jeg er kjempe fornøyd, og nå mangler bare å fylle den (kom gjerne med forslag).



Lykta er fra kremmerhuset og var i goodiebagen vi fikk på Fabelaktig Aften. Og de fine kortene har min nevø laget til Herr S sin bursdag.



Slik ser da peiskroken ut i den lille stua våres. Trekassen fant vi også i huset i Lillesand, den har fått hjul og er til ved (selv om det er litt glissent der nå).





4 kommentarer:

  1. Hei ;-)

    Tusen takk for en fabelaktig aften på lørdag! Det var utrolig hyggelig! Veldig koselig å bli kjent meg deg og Karianne ;-) Håper vi kan treffes igjen snart. Vi bor jo ikke så langt unna hverandre. Kan jo ha et eget lite bloggtreff...hi..hi...

    Åh, så herlig den kurven var! Den likte jeg kjempegodt ;-) Så lurt å bruke den som hylle. Koselig peiskrok dere har.

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  2. Så utrolig kult :) Den andre kan du jo eventuelt bruke som en blomsterkasse ute ;) Gleder meg til vår jeg, har så mye som skal få blomster i seg i år!

    Håper dagen din blir fin.

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  3. Det ble kjempe lekkert! Du kan evt ha noen gamle bøker i den? (Hvis den tåler litt tungt vel å merke)

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Jeg stemmer for bilder av gullungene mine ;)

    SvarSlett