28. aug. 2011

Loppehelg

Har vært loppemarked i bydelen i helga. Vi var der både lørdag og søndag, men ble bare loppefunn på lørdag. Er ikke lett å beherske seg, men må man så må man.




Det ble nytt kjøkkenbord på oss, det tar litt mindre plass enn det forrige og passer mye bedre til det "nye" kjøkkenet. Tapeten har latt vente på seg som dere ser :-P 

Det gamle kjøkkenbordet ble lagt ut på finn i går og hentet i dag, det gikk heldigvis fort. Har ikke plass til to spisebord i denne lille leiligheten.




Denne kule stolen ble også med hjem, trur ikke Herr S har bestemt seg for om han liker den enda, men jeg elsker den. Den skal få komme opp på soverommet etterhvert trur jeg. 

Veldig fornøyd med loppehelgen alt i alt, fikk kjøpt akkurat det jeg trenger.





2 kommentarer:

  1. Så bra dere fikk solgt bordet så fort da :-D
    Og det nye bordet passet fint inn det!
    Mads prøvde seg foressten med saga på den ene sjenken min da, heldigvis rakk han ikke å sage så mye :P

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kjempekult kjøkkenbord, passet så godt til stolene. Jeg var på loppis i dag, og noen funn ble det. Ikke alltid så lett å begrense seg, nei!
    Kjempehyggelig å se deg som følger på bloggen min!
    Klem, Elin
    (Fragmenter)

    SvarSlett