12. aug. 2011

Kjærlighet i luften

I morgen gifter min gode venninne Susanne seg, og i den anledning har jeg klart å påta meg ansvaret for å lage desserten. Noe som kanskje var veldig optimistisk med tanke på at jeg ikke kan bake.




Det startet jo veldig bra og røra smakte himmelsk, men når jeg brant den ene langpanna med brownies ble jeg bekymret. Det skal være ett brownieshjerte til hver av de 34 gjestene og jeg har ingen tid til å lage en ekstra porsjon. Startet i dag å stikke ut hjerter med en pepperkakeform, og hadde mitt eget hjerte langt opp i halsen. 




Heldigvis klarte jeg å tyne det ut så det ble 35 hjerter, så da blir det dessert i morgen. Ideen kommer fra desserten fra mitt eget bryllup (som min mor lagde) og som Susanne forelsket seg i. Bildet over er lånt fra min søsters blogg og er fra vårt bryllup.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar