14. okt. 2013

En liten oase i kaoset

Stua begynner å føles litt mer hjemmekoselig med litt stæsj på plass, bildevegg og ny sofa. Ganske så deilig når resten av første etasje ser bomba ut. Mens jeg skriver river Herr S ut spisestuegulvet, det er i alle fall det jeg trur han river. Det høres nemlig ut som det er hele huset som faller sammen. På kjøkkenet vårt ser det ut som noen har spydd maling og gangen fungerer som lager/verktøykasse.

Tidligere i kveld har min kjære pappa lagt murpuss på teglsteinspipa fra 90-tallet, så her skjer det litt. Noe som er veldig bra siden kjøkkenet kommer om 3 uker.








Ha en fin kveld!
FRU S

1 kommentar:

  1. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett